Grąžinimo politika
FILACRAFT Grąžinimo Politika – Paprastas ir Saugus Prekių Grąžinimas
Klientas, pirkęs nuotoliniu būdu, turi teisę grąžinti nesugadintas ir nenaudotas Prekes per 7 dienas nuo jų gavimo.
Kaip tai padaryti?
Per 7 dienas nuo Prekės gavimo praneškite apie savo ketinimą grįžti savo Kliento paskyroje pirkinių istorijoje. (Jei pirkote kaip svečias, apie savo ketinimą grįžti informuokite el. paštu info@filacraft.lt ir būtinai pridėkite pirkimo dokumentą PDF formatu, kurį gavote el. paštu po pirkimo ).
Gerai supakuokite siuntinį ir išsiųskite savo lėšomis. Siuntos, siunčiamos „grynaisiais pinigais“, nepriimamos.
Per 14 dienų nuo siuntos gavimo mes grąžinsime pinigus į jūsų sąskaitą (naudodami tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojote).
Grąžinimo adresas: UAB „Filacraft“, Granito g. 10, LT-02300 Vilnius, Lietuva
1. Pardavėjo atsakomybės Kliento atžvilgiu pagrindas ir mastas, jeigu parduotos Prekės turi fizinį ar teisinį defektą (garantija), yra nurodyti visuotinai galiojančiuose teisės aktuose, ypač Civiliniame kodekse.
2. Klientas, norintis skųstis dėl Prekių, Pardavėjui atsiunčia pirkimo įrodymo kopiją, pridėdamas rašytinį pareiškimą, kuriame išsamiai aprašomos skundo priežastys, kompensacijos forma, taip pat grąžinimo adresas ir sąskaitos numeris, į kurį bus grąžinami pinigai (priklausomai nuo Pardavėjo priimto sprendimo). Skundo forma yra Taisyklių priedas, tačiau jos naudojimas nėra privalomas.
3. Užsiregistravęs Klientas skundą dėl įsigytų Prekių gali pateikti tiesiogiai savo Kliento paskyroje Parduotuvės interneto svetainėje Užsakymų istorijos skirtuke, užpildydamas elektroninę skundo formą. Norint teisingai užpildyti formą, reikalinga prekės etiketės nuotrauka, leidžianti visiškai identifikuoti Prekes. Pardavėjo darbuotojas susitars su Klientu dėl prekių grąžinimo formos (Pardavėjo organizuojamas transportas Kliento lėšomis arba pats Kliento transportas).
4. Per 14 dienų nuo siuntos gavimo Klientas elektroniniu paštu arba telefonu bus informuotas apie skundo procedūros rezultatą.
5. Jeigu skundas priimtas, per 7 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos Kliento patirtos išlaidos bus kompensuojamos: pašalinant Prekės trūkumą, keičiant Prekes į be defektų, sumažinant kainą arba pinigų grąžinimas.
6. Jeigu skundas bus pripažintas nepagrįstu, Klientas gaus sprendimo pagrindimą ir skundžiamos Prekės grąžinamos per 14 darbo dienų.
7. Parduodant tarp verslininkų, Klientas netenka garantijos teisių, jeigu neapžiūrėjo prekių tokioms prekėms priimtu laiku ir būdu bei nedelsdamas nepranešė pardavėjui apie defektą, o tuo atveju, defektas buvo aptiktas tik vėliau – jeigu jie iš karto po jo atradimo nepranešė Pardavėjui.